Cara Nak Tahu Lelaki Masih Teruna Atau Tidak


Cara Nak Tahu Lelaki Masih Teruna Atau Tidak - Memang sukar untuk mengetahui calon suami anda masih teruna atau tidak. Tentu anda ingin mengetahuinya ker‐ana anda mengharapkan suami yang berstatus sama seperti anda iaitu sama-sama mempunyai keperawanan.

Ini adalah rahsia untuk mengetahui apakah calon suami anda masih teruna atau tidak.

Bertanya Terus Anda boleh mengetahui status keper‐awanan suami anda dengan cara menanyakan terus dengan yang empun‐ya badan. Jika ia tulus sayang dengan anda, ia pasti akan berkata jujur tentang statusnya.

Keperawanan adalah perkara yang san‐gat peribadi. Ianya boleh menjadi harta yang paling berharga bagi mereka yang berjaya mempertahankannya hingga masanya berkahwin dan boleh saja menjadi aib jika mereka sudah tidak dara lagi. Oleh kerana itu, anda harus bertanya tentang keperawanan kepada suami anda dengan hati-hati. Jangan sampai soalan itu menyinggung perasaannya.

Dengan berdialog Menurut ilmu psikologi, seorang lelaki jika diajak untuk berbincang mengenai topik keperawanan akan terlihat jelas status kesuciannya dilihat dari cara dia dalam memberi respon perbincangan tersebut. Jika dia kelihatan sangat tertarik atau dia ingin sekali mendapatkan keteran‐gan terhadap topik yang sedang dibicarakan menandakan bahawa dia masih teruna namun sebaliknya jika dia menghindar atau mengalihkan perbin‐cangan dari topik yang sedang dibicarakan, kemungkinan dia sudah tidak teruna lagi atau dia mempunyai masalah dengan kesuciannya.

Sentuhan fizikal Seorang lelaki boleh disimpulkan masih teruna atau tidak dari kenalan fizikal pada masa berhubungan seks dengan pasangannya. Caranya adalah dilihat dari cara pemanasan sebelum melakukan hubungan suami isteri. Lelaki yang masih teruna akan keli‐hatan tegang kerana baginya ini adalah pertama kalinya dia berhubungan intim dengan pasangannya. Malah mungkin dia tidak tahu bagaimana cara berhubungan intim yang baik dan apa peranannya ketika berhubungan intim. Dia juga akan melakukan terpancut awal ketika melakukan penembusan awal.

Mudah terangsang Lelaki yang tidak teruna biasanya akan mudah terangsang dengan hal-hal yang berbau porno atau segala aktiviti yang berkaitan dengan sentuhan fizikal den‐gan lawan jenis.

Warna zakar Keperawanan dapat dikenalpasti dari warna zakar si lelaki. Jika kepala zakar berwarna merah / kemerah-merahan, maka lelaki tersebut dipastikan masih teruna namun jika kelenjar zakar berwarna gelap atau malah terdapat sedikit kecacatan pada warna gland zakar, maka lelaki tersebut tidak teruna kerana gland penisnya sudah sering terkena gesekan.

Air mani Lelaki yang sudah tidak teruna akan mudah terangsang dengan hal sentuhan atau perkataan yang membuat mereka menjadi lebih ghairah. Ketika mereka sedang terangsang secara automatik akan mengeluarkan air mani.

Comments
21 Comments
21 Komentar untuk "Cara Nak Tahu Lelaki Masih Teruna Atau Tidak"

abislah lelaki.. rahsia anda sudah di ketahui. lepas ni perempuan pun boleh demand nak lelaki yang masih suci/teruna jugak.. hahahahaha

isu >>BILA BLOGGER RASA DIRI DAH CUKUP HEBAT
Best >>8SHARE CARA BUAT DUIT PALING MUDAH SEMASA ONLINE

bangang..kalo mcm tu nk tau ken ajak lelaki main dulu laa ngok...hahaha...kredit tu awek kt atas...ok laa drpd pompuan trang2 boleh nmpk dah xda dara...puihh

mcm ni baru adil.........jgn salahkn pempuan je

banyak bende yang salah...mengaji dulu belom keluarkan fakta...citan

alamakk!!no comment!!!nak taubat nasuha laa pasnie...m

laki teruna ke x,xde rugi pape pon kecuali klu ada HIV,pmpn klu xde dara lain citer nye poi

Test dulu..untung lelaki....lpas akad pon untung lelaki hahaha

mengarut =,=

kalo dia dah isteri dua ....wat pe nak cek benda ni semua....hahaha

x semestinye yg bab kemerahan2 terkena geseran bagai..kalau pakai underwear pun bergesel jugak boleh affecting jugak..so silly unless kalau jantan tu x sunat mmg gesel kulit je laa(fore skin as protection)..dah tentu2 gland (kepala zakar) tempat yg sensitif kpd sentuhan...

kah2,mcm2 petua,tp mana2 yg pnh berzina,taubat segera n cpt2 nikah

Sperma tak baik untuk badan lelaki dan hendaklah selalu dikeluarkan. Sebab tu Allah bagi mimpi basah kat lelaki. Nasihat untuk semua kaum lelaki, nikah la kalau xmampu tahan, jauhi zina dan masturbation. Lelaki sejak akil baligh memang dah x teruna. hehe

Menipu je ni..habis kalau da memang dari kecik zakar tu da gelap nak wat cam ne...bukan semua orang warne pink

Senang jer.. tgk gaya laki bjalan. yg teruna lutut dia still nmpk kemas ngan tegap. yg dh kwin or x teruna jln jer lutut nmpk longgar. tu tanda kekuda terpakai!!
serius cer check semua laki yg tgh bjalan.. hahaha

hahaaa.....lelaki yg masi teruna selalunya....mcm keterangan di atas, lelaki teruna gemantar ohh....

apa2 pn lelaki yg xdk teruna sma jgk mcm prempuan xdk dara....slalunya org kta prmpuan ja xdk dara pada hal yg bt 2 lelaki..lpas ni laki2 yg dh xdk teruna xpyh la nk kta dri 2 msh teruna..

dah lau yg bbadan glap cmner laq??smua htam jer...hahaha

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Copyright © 2014 mediasiber - All Rights Reserved
Template By Catatan Info